بازار های مالی بازار های مالی .

بازار های مالی

احراز هویت بایننس برای ایرانیان

برای کاربران دنیای ارزهای دیجیتال، امنیت و همچنین حجم معاملات دو عامل بسیار ارزشمند و مهم در انتخاب صرافی است. از آنجایی که صرافی بایننس بهترین صرافی جهان است، حجم معاملات و لایه های امنیتی این صرافی نیز بسیار بالاست و این امتیازات باعث شده تا کاربران ترجیح دهند در این صرافی نسبت به سایر صرافی ها معامله کنند. برای یافتن بهترین راه برای احراز هویت بایننس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

مشکلات کاربران ایرانی در صرافی بایننس

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد هر صرافی وجود دارد، رعایت قوانین و جنبه های مالی مربوط به شرکت ها است. از آنجایی که صرافی بایننس در ژاپن فعالیت می کند، موظف به رعایت مقررات مالی در این کشور بوده و با توجه به تحریم های اعمال شده علیه ایران، صرافی بایننس به کاربران ایرانی اجازه استفاده از صرافی بدون احراز هویت بایننس را نمی دهد.

صرافی بایننس در 3 مرحله متوالی قوانین پولشویی و تروریسم را اجرا کرد.

در گام اول، این صرافی همکاری خود را با Cypher Trish، یک شرکت بزرگ در تجزیه و تحلیل داده ها آغاز کرد.
در مرحله دوم، این صرافی سقف برداشت روزانه از حساب‌های احراز هویت نشده را کاهش داد. بنابراین، حداکثر برداشت برای کاربران احراز هویت نشده از 2 بیت کوین در روز به 0.06 بیت کوین کاهش یافت.
در مرحله سوم، صرافی بایننس به کاربران خود چند ماه فرصت داد تا حساب بایننس خود را تایید کنند. این احراز هویت باید در سطح 2 انجام شود و پس از 27 اکتبر، هیچ کس نمی تواند بدون احراز هویت بایننس در این صرافی معامله کند.
مزایای استفاده از صرافی بایننس
اگر تا به حال با این صرافی قدرتمند کار نکرده اید، این سوال به ذهن شما خطور می کند که چرا استفاده از این صرافی برای کاربران و سرمایه داران مهم و ارزشمند است؟ برای پاسخ به سوال بهتر است مزایای این صرافی را بشناسیم.

صرافی بایننس از اکثر غیر مجاز می باشد کوین ها حمایت می کند.
کارمزد تراکنش در این صرافی بسیار پایین است.
در این صرافی هدایای بسیار ارزشمندی به کاربران فعال داده می شود.
امنیت صرافی بایننس به دلیل لایه های امنیتی متفاوت، بسیار بالاست.
با توجه به حجم بالای معاملات در این صرافی، قدرت نقدینگی بسیار بالاست.
صرافی بایننس بهترین صرافی برای معاملات آتی و مارجین است.
دلایل مسدود شدن حساب ها در بایننس

احراز هویت بایننس برای ایرانیان، صرافی بایننس،

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۸:۴۴ توسط:علی محمدی موضوع: نظرات (0)